Forum Forum Gildii DA przeznaczone do Sesjii
Zapraszamy na nowe Forum - www.gidia-da.cba.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ogólnie o Klimacie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Gildii DA przeznaczone do Sesjii Strona Główna -> Sesja w Uniwersum Oka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fire
Redaktor



Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Nie 17:53, 13 Cze 2010    Temat postu: Ogólnie o Klimacie

Myślę że większość z chętnych do grania w tą sesję, zna gry z serii Fallout w większym lub w mniejszym stopniu. Jeśli nie znacie to polecam polską stronę fanowską o wszystkich Falloutach, a mianowicie 13 Schron,[link widoczny dla zalogowanych].

Fallout 1 i 2 miał miejsce na zachodnim wybrzeżu Stanów Zjednoczonych czyli w Kalifornii , F3 na wschodnim wybrzeżu w Waszyngtonie. Nasza sesja będzie się rozgrywać na południu w Texasie i na granicy z Meksykiem.
Główna "stolica" znajduje się w Dallas, jest to zarazem największe i najbardziej niebezpieczne miasto(podobnie jak Waszyngton w F3) ze względu na to że zachowało się tam sporo "technologii" i miejsc z twardym dachem nad głową. Reszta stanu jest w większym lub mniejszym stopniu zdewastowana, czasami trafiają się większe lub mniejsze skupiska ruin które niegdyś były metropoliami jak np. San Antonio, Amarillo,Austin,Odessa...niegdyś wspaniałe miasta teraz pola bitew i miejsca rzezi. Zwykli ludzie nie szukający problemów, przygód czy skarbów minionej epoki, tworzą małe osady nie przyciągające uwagi innych ale zapewniające ludziom byt w przystępnych warunkach i dach nad głową. Zwykle takie miasta wyglądają jak złomowiska, poskładane z dachów samochodowych czy blaszanych płyt, ale czasami spotyka się mniej zniszczone pozostałości domków jednorodzinnych, instalacje wojskowe, bunkry lub osady dzikich ludzi...Krajobraz wygląda jak zwykle w Falloucie...kurz, piach, pył i palące słońce(oraz promieniowanie Wink), czasami poprzecinane dawnymi autostradami i drogami, mostami, monumentalnymi pozostałościami kolei oraz wszelkiej maści gruzem i złomem (oraz "przebiegającymi" turlającymi się suchymi krzaczkami z westernów Razz) Styl architektoniczny w miastach i ogólnie wszędzie gdzie zachowały się okruchy dawnej cywilizacji, jest taki sam jak w innych Falloutach. Czyli ogólnie lata 60 Stanów Zjednoczonych, art-deco itd. Muzyka właściwa dla tej epoki, ubrania i broń także ale większości poprzerabiana na potrzeby pustkowia (jest rok 2242 a wojna która zniszczyła wszystko rozpoczeła się w 2077r. więc tak...budynki, broń ,pancerze mają po 200 lat i są w rozsypce ale są czasami o tyle sprawne ze można je naprawić i przerobić) Np. w naszej sesji będzie istniał "Kałach" ale np. ze względu na postneuklearny klimat zamiast kolby będzie miał kij od szczotki i lufę z rury od kibla...) Pancerze też są robione z czegokolwiek(opony jako naramienniki, kosze na śmieci jako hełmy, czasami z widocznymi elementami dawnej epoki czyli garnitury na modłę lat 80 itd.)

Aby wyobrazić sobie klimat Fallouta (jeżeli nie graliście) to wyobraźmy sobie że mamy lata 80 USA, i nagle zatrzymują się w tym stylu na 90 lat(styl architektury, moda i życia) ale również istnieją wszystkie cuda jakie wtedy wymyśli sobie amerykanie(karabiny laserowe, cadilaci na paliwo atomowe, roboty jak ze starych filmów itd.) cały ten miszmasz dodatkowo pobrudzony i urozmaicony w post-neuklerany klimat...ciężko to wytłumaczyć dla kogoś kto nie grał...

Czyli załóżmy że broń w naszej sesji pochodzi z minimalnie czasów I WŚ do maksymalnie 80 lat(broń autentyczna) a reszta giwer pochodzi czysto z uniwersum Fallouta...również muzyka taka sama jak w Falloutach ale dodatkowo urozmaicona kawałkami z lat 70 (aby było bardziej klimatowo i fajnie) czyli Steppenwolf, The Doors, AC/DC...itd....(postaram się również zapodawać link z YouTube z danym kawałkiem który będzie leciał w danej sytuacji...aby było ciekawiej Very Happy)

Mam nadzieję że mniej więcej przybliżyłem cały ten świat, ale założę się że pisałem to na marne bo pewnie wszyscy zainteresowani Fallouta znają na wylot, w każdym bądź razie, pytania zadawajcie w tym temacie...

PS. Aha jeszcze jedno aby odzwierciedlić że to jest Texas, Bractwo Stali nie ma w tych rejonach dużej bazy, ba nie ma w tych okolicach żadnej instytucji prawnej...tylko miasta mają swoich "szeryfów"...krótko mówiąc dawny dziki zachód powraca tyle że za pomocą detonacji bomb neuklearnych...

PPS.Cała sesja wpisuje sie w kanoniczne szczegóły z Fallout 1,2 i 3 ale pomijamy Fallout Tactics (był grą niezłą ale kompletnie nie w klimacie...)
Odejście od kanonu widoczne będzie tylko w przypadku nie których broni i muzyki. Jeżeli chcemy aby nasza postać miała bron historyczną to sprawdźcie czy nie została wyprodukowana po 80 latach XX.w.
albo pytajcie się mnie czy to na SB czy w temacie Szablony Postaci Wink


Ostatnio zmieniony przez Fire dnia Nie 20:57, 13 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Gildii DA przeznaczone do Sesjii Strona Główna -> Sesja w Uniwersum Oka Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin